درباره ما

محدوه جغرافیایی فعالیت ما کجاست؟

ما در پلاستیکو هیچ گونه محدودیت جغرافیایی برای فعالیت های خود قائل نیستیم. ما اعتقاد داریم تمامی افراد در هر شرایط زمانی و مکانی می توانند بهترین خدمات را دریافت کنند چون شایسته آن هستند. بنابراین شما می توانید در هر کجای ایران که هستید به انبوه مشتریان پلاستیکو بپیوندید و از خدمات ما استفاده کنید. درحال حاضر مشتریان ما در تمامی استانهای کشور حضور دارند و ما افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم.

مشتریان ما کیستند؟

تمامی افراد و موسسات فعال در صنعت چاپ و تبلیغات، کانون های تبلیغاتی، شرکت های تبلیغاتی، دفاتر خدمات فنی و کامپیوتری، گرافیستها و مدیران تبلیغاتی، همچنین تمامی شرکتها، کارگاه ها، کارخانجات، ارگانها، کسبه، تجار و صاحبان انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از خدمات پلاستیکو استفاده کنند.

هدف ما چیست؟

ما در پلاستیکو اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. ایجاد راه حل های جامع در حوزه چاپ، تبلیغات و بازاریابی که به صورت یکپارچه بتواند خدمات با کمترین هزینه و بالاترین بازده و کیفیت را به مشتریان ارائه کند از جمله اهداف ما است.

دیدگاه ما در مورد مشتریانمان چیست؟

دیدگاه ما در پلاستیکو این است که باید به مشتری احترام گذاشت زیرا بزرگترین سرمایه هر کسب و کاری مشتریان آن هستند. ما اعتقاد داریم شرکت ها دو دسته هستند. دسته اول آنهایی که سخت کار میکنند تا از مشتری پول بیشتری دریافت کنند و دسته دوم آنهایی که سخت کار می کنند تا مشتری پول کمتری بپردازد. ما از دسته دوم هستیم. در این راستا از تمامی ابزارها و امکانات ممکن را بخدمت گرفتهایم و از هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهادی که ما در رسیدن به اهداف و دیدگاهمان یاری کند صمیمانه استقبال می کنیم.

حقوق هشت گانه مصرف کننده بر اساس رهنمودهای سازمان ملل

حق برخورداری از سلامتی و ایمنی

مصرف کننده اطمینان حاصل کند که کالایی که در اختیار او قرار می گیرد، هیچ گونه آسیبی به تندرستی او وارد نمی کند.

حق داشتن اطلاع رسانی صحیح و کامل

کلیه اطلاعات لازم برای انتخاب آگاهانه کالا در دسترس مصرف کننده گذارده شود و مصرف کننده در قبال تبلیغات گمراه کننده یا اطلاعات نادرست مورد حمایت قرار گیرد.

حق برخورداری از بازار رقابتی و ضد انحصار

مصرف کننده باید از حق انتخاب آزادانه برخوردار باشد و در یک قضای رقابتی قادر شود که از بین انواع کالاها و خدمات، کالا یا خدماتی را که به کیفیت آن اطمینان دارد با قیمتی رقابتی خریداری نماید.

حق لحاظ شدن تامین نیازهای اساسی در تصمیم گیری ها

دولت ها مکلفند در تصمیمات اجرایی خود منافع مصرف کنندگان را لحاظ کنند و نیازهای اساسی آنان را تامین نمایند.

حق داشتن جبران خسارت

مصرف کننده از حق خسارت برخوردار است و باید خسارت وارد به وی در نتیجه خرید کالاهای نامطلوب یا عرضه نادرست کالاها و خدمات جبران شود و به دعاوی او در این مورد به طرز منصفانه رسیدگی شود.

حق آموزش

آموزش مصرف کننده و افزایش تخصص و مهارت وی در انتخاب کالاها و خدمات باید مورد توجه قرار گیرد.

حق داشتن محیط زیست سالم

مصرف کننده حق دارد که از محیط کار سالمی برخوردار باشد به گونه ای که از مشکلات زیست محیطی که رفاه وی و نسل های آتی را تهدید می کند در امان باشد.

حق داشتن تشکل

مصرف کنندگان اجازه دارند که برای حفظ حقوق یا حمایت از منافع خویش به ایجاد تشکلهای صنفی اقدام کنند. دولتها باید در چارچوب منافع با سازمانهای مصرف کنندگان، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان همکاری نزدیک داشته باشند و مقررات با استانداردهای لازم برای نظارت بر فعالیت های آنان تدوین نمایند.